ويژگي هاي جديد اتوكد

۱۳ بازديد

پالت Block جديد
يك پالت Block جديد در نسخه جديد اتوكد اضافه شده است كه با دستور BLOCKSPALETTE فعال مي شود. اين پالت داراي سه زبانه Current Drawin، Recent و Other Drawing است.

تمام بلوك هاي ترسيم ها در زبانه Current Drawingقرار دارند، بلوك هايي كه اخيراً مورد استفاده قرار گرفته اند درتب Recentنشان داده مي شوند و از تب Other Drawing مي توانيد براي دسترسي به بلوك هاي ساير ترسيم ها استفاده كنيد.

براي دسترسي به بلوك هاي ساير ترسيم ها ديگر نيازي به Design Center نخواهيد داشت و مي توانيد مستقيماً از پالت بلوك ها اين كار را انجام دهيد.

براي درج بلوك ها از زبانه هاي Current drawing و Recent استفاده كنيد، فقط بايد روي بلوك كليك كرده و براي درج آن در ترسيم كليك كنيد. همچنين مي توانيد بلوك ها را از پالت به قسمت ترسيم بكشيد و رها كنيد.

براي درج بلوك از ساير ترسيم ها، نماد مرور را در زبانهOther Drawing انتخاب كرده و در پنجره بعدي ترسيم خود را انتخاب كرده و روي دكمه باز كليك كنيد. تمام بلوك هاي مربوط به آن ترسيم در زبانه Other Drawing قرار خواهند گرفت از آنجا مي توانيد بلوك را با كشيدن و رها كردن درج كنيد.

پالت Block همچنين داراي يك صفحه ” Insertion Options” جديد با گزينه هاي قبلي مانند نقطه درج، مقياس گذاري، Rotation angle و Explodeاست.

گزينه جديدRepeat Placement نيز به گزينه هاي فوق اضافه شده است و بررسي اين گزينه در پالت به شما اين امكان را مي دهد كه بارها و بارها يك بلوك را وارد كنيد بدون اينكه دوباره آن را از پالت بلوك انتخاب كرده باشيد.

ادامه مطلب...

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.